סלוגן זה הרבה יותר מסתם משפט קליט. זה הבטוי של החברה שלך – מה המטרה שלך או מה מהות המוצר שלך. מדובר במסר שהמותג שלך רוצה להעביר לצרכנים.
הסלוגן הנכון יכול למשוך תשומת לב באופן מיידי, הוא יתפשט מהר וביעילות ויגיע לקהל יעד רחב. ככל שהסלוגן שנון יותר, מקורי ומדויק יותר, כך יש לו פוטנציאל גבוה יותר להצליח בשוק.
תחשוב על סלוגנים איקוניים כמו “Just Do It” של נייק, “Fly with SAAB” של סאב, “I’m Lovin’ It” של מקדונלד’s או “Think Different” של אפל. אלה דוגמאות מצוינות לכוח האדיר של סלוגן טוב.
חברות שהצליחו לבנות סלוגן חזק הגדילו באופן משמעותי את הזיהוי וההכרה במותג שלהן. הסלוגנים האלה יוצרים קשרים בלתי נראים, אבל עוצמתיים, החודרים ישירות לתת מודע של הקהל. הרמה הרגשית הזאת יוצרת קשרים אמיתיים עם הקהל ויוצרים אמון.
המלצה שלנו: אל תמעיט בערכו של סלוגן טוב. שקול להיעזר במומחים שיעזרו לך ליצור סלוגן מוצלח עבור המותג שלך. נכון, מדובר בהשקעה, אבל ההשפעה שהיא תביא לעסק שלך תהיה משתלמת!